چکیده
هدف:
هدف پژوهش حاضر ارائه روش خود تحقق دهی دینی و بررسی اثربخشی آن در درمان وسواس - ناخودداری است
روش:
در پژوهش حاضر به بررسی و تجزیه وتحلیل رابطه فزون کنشی و هوش در دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان قم پرداخته شده است
بررسی حاضر در مورد «دیدگاه های روانشناختی خداگرایی و پایه های آن در قرآن» به بحث و بررسی پرداخته است
این پژوهش به منظور بررسی رابطه بین هوش و پیشرفت تحصیلی در طلاب غیر ایرانی انجام شده است
در پژوهش حاضر، میزان رضایت شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهرستان قم و عوامل مؤثر در آن، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.